Štítky

Anketa

Jak často navštěvujete tyto stránky?

Prohlédnout výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

Jak jsme objednávali službu u O2 (1)

Náš příběh začal přibližně začátkem května 2009. Rozhodli jsme se pořídit si mobilní internet na cesty.

Zadání znělo velice jednoduše – co nejrychlejší připojení za co nejméně.

Volba postupně padala na nám všem známé operátory, t.j. T-Mobile a Vodafone. Vzhledem k tomu, že jsme nechtěli investovat velké peníze do přístroje, padla volba na GPRS/EDGE technologii zprostředkovanou pomocí klasického mobilního telefonu. U T-Mobile jsme našli internet drahý, proto jsme se zaměřili na Vodafone. Ten nabízel mobilní internet za 650 Kč, v akci pak za polovinu této částky.

V tu dobu se objevily reklamy na novou možnost pro stávající zákazníky Telefónica O2 Czech Republic, a.s., kdy k existujícímu O2 ADSL lze objednat další službu za sníženou cenu. To nás navedlo k bedlivému prozkoumání nabídky, několikerou komunikaci s operátory O2 (mimochodem pod půl hodiny čekací doba v podvečer neklesla), až jsme se rozhodli, že službu objednáme.

O2

Stalo se tak 23. 5. 2009 někdy mezi 17tou a 18tou hodinou na pobočce O2 Příbram. Dle ujištění několika operátorů by mělo dojít k aktivaci služby do pěti dnů, ovšem na pobočce nám bylo neoficiálně sděleno, že O2 právě přešlo na nějaký nový informační systém a aktivace může trvat až 20 dnů.

Je úterý večer, koukáme na mobilní telefon, kde máme vloženou SIM kartu O2 a pořád nic. Telefon se může uhledat k vybití baterek. Služba není aktivní.

Otázka zní? Za jak dlouho aktivuje O2 naší objednanou službu?

1 comment to Jak jsme objednávali službu u O2 (1)

  • Tomáš Křovina

    Neboj, jestli zvládnou svůj standart tak to bude okolo září. Ale mám zákazníka, u kterého to trvalo devět měsíců, zřejmě skvělá firma…. Ono stačí jen zkusit odhlášení služby, to je na lahev něčeho tvrdšího a hodiny na telefonu…. Do značkového obchdu již nikdy nezavítám, tam to je většinou ještě horší….